Car Detailing Simulator
Do you like watching or taking part in major car restorations? In Car Detailing Simulator, you get a chance to start your adventure with running a detailing business on your own terms! Surprise the market with remarkable metamorphoses of down-at-heel cars. Accept orders and grow your own business!
Washing, applying foam, and polishing the paint are just some of the exciting challenges that await you during the gameplay. The game has to offer a wide and diverse set of specialized tools that you will need to fully deliver on all of your goals. Car Detailing Simulator bets on realism, so you will face plenty of challenges, and the proper choice of tools will be crucial for the development of your salon.
Old cars make for amazing material for a fantastic makeover. In Car Detailing Simulator, you can buy plenty of old car models just waiting for someone to give them a new life. After all is said and done, don't forget to sell your ‘babies’ at the right price – the classic will always find a buyer.
When starting your own business, you must aim as high as possible. In our game, it will be important to maintain a proper reputation, good tools, and a fast pace of work in order to break above other competitive firms. In Car Detailing Simulator, we have one goal only – to get to the top!