Bunhouse
Bunhouse is a cute, simple, bunny-filled game focused on growing plants and managing a greenhouse with fellow buns. Take care of your leafy plant buddies by balancing the amount of water and light they get. Play with friends and upgrade your greenhouse for wholesome, relaxing fun.
Sometimes life is hectic. Sometimes we just need to take a breather and relax in a happy little world filled with bunnies. This is the core vision of Bunhouse – a game you can play solo or with up to four friends to relax and be happy. There is nothing to kill, no one to be better than, no quests or debt to pay off, just some plants that need watering and a greenhouse full of possibility.