Bullet Soul -Infinite Burst-
This title includes a new mode called Burst Mode, as well as Normal Mode with the conventional system and the well-known Caravan Mode.
In all modes, enemy placement and enemy attacks have been readjusted, allowing even players who have played through the previous title to play with a fresh mindset.
In addition, the game also includes background music arranged by Jake "virt" Kaufman.