Bubble Cats Rescue
Experience an adventure and join Alice the Cat as she races around the world to free all of her tiny, cute kittens!
They need your help! In order to rescue them from the evil bubbles, you’ll need to be skillful and accurate.
With awesome next-generation physics, spectacular chain reactions, amazing power-ups and countless levels... Bubble Cats Rescue takes your gaming experience to the next level.