Broken Universe - Tower Defense
The explosion wrecked the entire universe. One might even say that it's...broken. Roco with the help of ragtag group of scientists needs to protect his ship from incoming attacks.
Help Roco reach his goal and destroy the enemy waves in this unique tower defence game. Your brain is your biggest weapon. Decide where to land and how to fight your way out of enemy's hands.
Block all paths or guide monsters down a long line of fire. Find out which towers and barriers are the best for your unique playstyle.