Breakout Birdie
The aim is to bounce your Birdie around the screen as you attempt to bash all the blocks and destroy the pesky boss birds! Simply swipe to move the paddle and bounce the Birdie into the air. Catch golden power-ups to boost your abilities but avoid the red power-ups which will cause nothing but chaos!