Boaty Tanks 2
Get ready for exciting naval combat!
Take control of a small boat as you navigate through various biomes, armed with your trusty weapons. But be warned - enemy ships are out to get you! Engage in intense battles as you shoot and destroy these despicable foes, testing your reflexes and aiming skills. Immerse yourself in the thrilling world of boat combat. Survive challenging fights and show off your boat-shooting skills today!
Once the enemies have spotted you they start moving towards you and start shooting at you with relatively slow flying bullets. You are able to outmanoeuvre your enemies by simply dodging their bullets or diving beneath them. Then you can use your front or side cannons to fight back against them by shooting at them. At the end of each level waits a big opponent with more energy and bigger bullets. You have 3 lives before the game ends, so be careful not to get hit by a bullet.