Blipz
Welcome to Blipz, one of the most addictive and unique puzzlers to set foot on this planet. Play through 5 carefully crafted game modes as you aim for highscores, earn cool new badges, and face grading challenges to prove your mastery!
The standard mode of Blipz. Play carefully as you try and group together Blipz of the same color, but be careful not to corner yourself! The faster you play the more score you earn.
Positioning is key here. Normal matches don't grant a lot of points, but creating matches on the randomly selected gold tiles will reward you handsomely!