Blackguards 2
Three years have passed since Count Uria´s plots. The Vanquishers of the Nine Hordes long parted ways but life in Aventuria went on. Cassia, a young woman of noble descent, has only one goal: She wants to claim the Shark Throne, no matter the price; and be it only for one day.
Unfortunately, there are two problems that potentially foil her plans. First of all, she spends her days incarcerated in a dungeon and secondly, there is already a man on her throne: Marwan. She is neither fond nor proficient in matters of diplomacy or politics, so she chooses a more... practical approach. She intends to break out of prison and overthrow Marwan to claim the throne herself. For this, she needs strong allies. She needs to recruit an army of Sellswords and rally the Vanquishers of the Nine Hordes around her.