An Interactive Graphic Novel and Immersive Narrative
FORECLOSED combines the playability of video games with the sleek visual aesthetic of comic books. Everything from game-play to cinematics are experienced within the stylistic framework of a graphic novel. Full screen and comic panel perspectives are seamlessly blended as you move throughout FORECLOSED's Cyberpunk city, uncovering a gripping conspiracy story. Cutscenes are also interactive and transition smoothly between alternative game-play styles.
A neon-noir story in a rain-drenched cyberpunk metropolis. It’s your first night on the job working for the Cloudpunk delivery service. Two rules: Don’t miss a delivery and don’t ask what’s in the package. Your name is Rania. This is your first night working for Cloudpunk, the semi-legal delivery company based in the sprawling city of Nivalis. You go everywhere, from the Marrow below to the spires that pierce the grey clouds high above before scraping the edge of the troposphere. No delivery job is too dangerous, and no one is faster than a Cloudpunk driver.
Morbid: The Seven Acolytes is a Horrorpunk Action RPG filled with Lovecraftian horrors and Cronenbergian gore, making it the most gruesome take on the isometric Souls-like genre yet! Challenging foes, mini-bosses, and memorable large-scale boss fights with fully orchestrated music, are central to the world of Morbid. To overcome these obstacles you must master the combat, as well as improve your character and gear through a wealth of elements such as Quests, Perks, Runes, Upgrades, and Looting.