Batbarian: Testament of the Primordials
Batbarian: Testament of the Primordials is a snarky action-adventure puzzle game with a good dose of humor. Explore hundreds of secret-filled rooms, fight big bosses, gather companions for your party and use the powers of Pip -your bat buddy- to solve puzzles and escape the eldritch abyss!