Baby Shapes for Kids - Puzzle,Animal,Funny, Parent,Coloring,Farm Simulator Games
The main skill that gives the application is differentiating the shapes. It includes both simple shapes, such as squares, triangles and circles and other shapes such as polygon, rhombuses, to pique the older child's interest as well.
By the time your child is 2 to 5 years old, children need to start learning their shapes. By the time they are ready to start kindergarten, children are expected to know the basic shapes, recognize them and identify how they form part of other items.
They may also be expected to be able to draw the shapes – not perfectly, but certainly recognizably. Our game is an easy ways to encourage and help your child to learn about shapes with flashcards.Colorful high resolution images, funny music and a lot of pleasure for your baby!