Atari Mania
You play as the Caretaker of the Atari Vault, the storehouse of classic Atari games. One night, a dead pixel appears and soon enough, all heck breaks loose!!
Manic Mashups - Over 150 wild microgames spanning the breadth of the Atari catalog from Asteroids to Yars' Revenge. You’ll fight back Centipedes with a Pong paddle, and sneak past Rhindle, Adventure's fiercest dragon!
Excellent Exploration - Solve tricky puzzles and utilize tools to progress through the Vault and discover Atari Easter eggs and trophies.
Pixel-Perfect Style - A charming neo-retro art update to the classic Atari 2600 style.
Characters Like You’ve Never Seen Them Before - Go face to antennae with some of the greatest games and characters in videogame history. Trust us - you’ll never think of Bentley Bear the same way again!
Treasure Trove of Atari History - Collectibles abound, including vintage Atari art, posters, and manuals.