Arcade Archives POLE POSITION
"POLE POSITION" is a racing game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment) in 1982.
The game is divided into qualifying and grand prix. If you make a lap in the qualifying round with a good time, you will advance to the grand prix.