Arcade Archives PAC-LAND
"PAC-LAND" is a side-scrolling action game released by NAMCO (BANDAI NAMCO Entertainment Inc.) in 1984.
What strange events will PAC-MAN encounter as he leaves town, then passes through the mountains and forests? PAC-MAN's charming adventures begin here!