Arcade Archives MAGICAL SPEED
"MAGICAL SPEED" is a card game released by ALLUMER in 1994. The main characters, NICOLE and CLAIRE, go on a great adventure in search of the "RAINBOW CARD," which can make any wish come true! You win the game if you play all the cards in your hand and in the field first! If you play cards in a row, the demons will interfere with your enemies, making this a different kind of "SPEED" game!