'BUBBLE BOBBLE' is an action game that was released from TAITO in 1986.
Players control the twin Bubble Dragons that are called 'Bubblun' and 'Bobblun', and travel through one hundred different stages.
The game became popular and led to a long series of sequels and spin-offs. The main goal of the game is to rescue their girlfriends from the Cave of Monsters.