Antigravity Racing
Enter your antigravity racecraft vehicle and engage in thrilling combat races and get to the podium at any costs! Use the power ups to your advantage and use pads to activate your stun gun, missiles or boosters to get to the finish line first! Neckbreaking race circuits are waiting to be raced on in high speed antigravity racecrafts. Choose between 10 different racecrafts each with its advantages and disadvantages. Upgrade your vehicle to your personal fit and create the ultimate racing machine!