Angry Golf
Most levels contain different traps like bombs, evil pigs, laser beams etc. Touching to those traps will destroy your ball and will be respawned last shooting place.
Player will get steam achievements when level finished without reaching the limits of shoots. You can also try to shoot hole in one!!
The initial levels are easy and player must use just 1 shot, but in advanced levels there are over 5 maximum shots to use.
The ball can be only shooted when is totally stopped then after a shoot you will need to wait that ball be stopped for shoot again.