Angel Symphony
Fight off demons that have taken on various objects such as hamburgers and the Statue of Liberty with your angel's bow.
If you place mini-angels that support your attacks, your firepower will increase, and if you defeat the bosses, your angel's abilities will also increase.
Characters based on motifs from various countries such as the U.S., Japan, and China appear in the game.