Alt-Frequencies
Alt-Frequencies is an audio mystery game where you use the airwaves to open the world’s eyes to the truth. Record, rewind time and broadcast snippets of radio shows to expose radio hosts, conspiracy theorists, politicians, underground activists - and a dog.
By redistributing information, you change what happens in the next 3 minute time loop and impact both news cycles and the lives of the people behind them.