Meet Mia. Perhaps the most inquisitive alpaca in the universe!
If you do too, this game is for you. Embark on an amazing adventure through space and time and learn EVERYTHING about the cutest creatures on our planet!
You will learn interesting facts about alpacas and test your knowledge in a short quiz!