Adopt an Animal Near Me
Once the important decision to adopt an animal has been made, the interview phase begins. It is important that all those who are going to live with the animal meet some basic requirements, for that reason, the shelter will ask you a series of questions to check that you have all the characteristics of a true animal lover.
If you fail any question the volunteers will find out that you are lying and will not entrust you with the life of a pet.