APICO
APICO is a laid-back beekeeping sim game about breeding, collecting, & conserving bees!
Leave your boring city job behind to return to your family home in Port APICO and get back to your beekeeping roots.
On your journey you'll rediscover lost species, cross-breed new bees, and help repopulate the islands.