ACA NEOGEO TOP HUNTER RODDY & CATHY
TOP HUNTER RODDY & CATHY is a side-scrolling action game released by SNK in 1994. Using a two-line system with front and back lines that can be freely switched between, jump, shoot, throw, and perform special attacks to defeat the space pirates who aim for total domination. This game offers simultaneous two-player mode.