ACA NEOGEO ART OF FIGHTING
Ryo Sakazaki and Robert Garcia fight against numerous enemies to free Yuri Sakazaki who was kidnapped by a mysterious person. This game is known as an ambitious title due to the introduction of the spirit gauge, and the reactions of characters when they receive damage.