30XX
30XX combines the crisp controls and fluid movement you love from action platformers of yore, the replayability of a modern roguelike, and co-op play into a single gorgeous package.
Awaken a thousand years after 20XX to realise the world that needed you is gone, changed irreversibly by the advent of the Synthetic Mind and a human race that's lost the will to reach for the stars. Explore the lush, verdant prison our world has become, and fight to save what remains.
Rise. Fight. Fall. Adapt. There's a sublime meaning in this endless cycle, somewhere, buried deep.