1917 - The Alien Invasion DX
You are in the role of Dr. Brunhild Stahlmüller, an accomplished weapon scientist who upgrades a WW1 triplane with superior alien technology to attack the invaders. You will avenge mankind and take the battle into the darkness of space until you reach an ancient alien world.
The year is 1917 - war engulfed the earth. Billions were killed at the hands of unprecedented technology in the name of fanaticism. Yet all previous atrocities were as preambles to an even greater, unforeseeable catastrophe. When on the 15th of April, a host of aliens descended from war-torn skies and opened fire indiscriminately on soldier and civilian alike, the foundations of the world were shaken and mankind would face his darkest hour. Against such a terrifying, overwhelming foe, the scrambling, exhausted nations of Earth had no choice but to put aside their old grudges and fight side by side if they wanted to avert total extinction – or worse. Still, courage and unity were not enough to match the sheer power of a species so advanced that the very cosmos proved no obstacle to them.