100animalease
The facility has already begun to collapse, and they are forced to escape in order to survive.
One with an excellent sense of smell, one with excellent eyesight, one with a small body, and one with a large body.
Animals are full of individuality, and each of them has their own worries and wishes.
A runaway animal can be brought back to life by covering it with a bucket of water.