Sudoku Challenge!
Now’s your chance to play the brain-busting puzzle game taking the world by storm. With over 100,000,000 Sudoku puzzles, you’ll never see the same puzzle twice in Sudoku Challenge! You can select the classic nine-by-nine Sudoku gameboards as well as Grand Sudoku which challenges you to complete five intersecting Sudoku boards simultaneously! Just a beginner? Don’t worry – with three difficulty options, even the most novice player can complete a Sudoku with ease. But if you’re a seasoned pro, challenge yourself in ‘Hard’ mode and test your true skills. It’s time to get your thinking cap on and see how many Sudoku puzzles you can conquer!