Robot Rescue 2
If you’re tired of brain-bending logic games that your baby brother can solve, then you need Robot Rescue 2!
Additionally, at certain points you’ll need to repaint your robots by stepping on a special tile in order to change their colour. Only then will they be able to access the right exit or passage. Oh, and did we mention that the robots share linked controls? Moving one moves them all!