Before the Big Bang shaped the universe as we know it, a place existed with fewer dimensions than we have today. It is there that our hero's journey began, and he carried with him a special device that allowed him to flip between these flat dimensions...
Flip the Core is an artistic and unique take on the classic shoot 'em up genre and combines fast shooting action with strategic thinking. In this side-scrolling action game, you can literally flip your screen at will, changing walls into tunnels, a death trap into a passageway and moving an enemy from one spot to the next. Unless you truly believe in dead ends...there are none.