Spectrobes: Beyond The Portals
Spectrobes: Beyond The Portals for Nintendo DS continues the story of Rallen and Jeena, interplanetary patrol officers who discover, excavate, awaken and train mysterious fossilised creatures known as Spectrobes and then use them to battle enemies. The story surrounds the origins of mysterious portals that lead to distant dimensions.
The game has a wealth of new features, including an entirely new story, a new 3-D perspective, a map to assist with exploration, new excavation and battle features, more creatures and the debut of an online battle system utilising Nintendo Wi-Fi Connection.