Get ready to guide Naruto towards his destiny as he battles to overcome the demons of his past and avenge defeat in Naruto Ninja Destiny 2 - European Version. Featuring 25 playable characters, an action-packed story mode and the option of asserting your authority against friends in multiplayer mode, Ninja Destiny 2 takes you straight to the heart of the Naruto universe on Nintendo DS.
Story mode introduces a brand new plotline created especially for the game. After suffering a crushing defeat to his one-time friend, Sasuke, Naruto must pick up the pieces and train with the Leaf Village ninja to take his fighting skills to new heights. Guide him around 3D environments, interact with other characters and dispatch of those who stand in his way as you help to turn Naruto into the fighter he was always destined to be.
In battle mode you’ll have to rise to the challenge of going toe-to-toe with friends in all-action ninja battles. Choose from one of 25 characters before unleashing your own brand of finely-tuned fighting fury. For the first time in a Naruto title you can even step into the arena as any of the popular Hokage characters. Voice acting from the original anime cast adds an extra impact to every blow.
Whatever way you play, the larger than life personality of the hit series is brought to life on DS with dazzling style, while the unique features of the handheld ensure there are plenty of novel ways to gain the edge in battle.