Teenage Mutant Ninja Turtles
The heroes-in-a-half-shell are back to save the world in this rumble-tastic, reptilian brawler for Nintendo 3DS and 2DS! When power-crazed lunatic, Baxter Stockman, unleashes a horde of mutant and robot villainy on the people of New York City, it’s up to the fabulous foursome to foil his evil plan!
Play as hero turtles, Leonardo, Raphael, Donatello and Michelangelo in this action adventure, as you hack and slash your way through Stockman’s armies. Use specific skills, like Michelangelo’s speed, or Raphael’s sheer strength, swapping between the characters at will. You can increase your abilities and stat points, then undergo Ninja Training to gain experience points and new powers for advanced head-busting! Collect raw materials throughout the missions, then return to the Turtle’s Lair to craft them into devastating new weapons!
From the sewers to the rooftops, it’s non-stop action galore – you’ll even face the infamous Foot Clan, led by the Ninjutsu master Shredder – but with enough grit, determination and pizza, of course, justice will prevail in Teenage Mutant Ninja Turtles for Nintendo 3DS and 2DS!