From the mind of Japanese comedian Yoshiyuki Hirai comes WEAPON SHOP de OMASSE, a humorous twist on the classic fantasy adventure.
You are Yuhan, an apprentice in a weapon rental shop inside an RPG. It’s your job to forge and rent weapons to the seven misfit heroes and various NPCs that come your way.
Why rental? Sure, there’s a risk that a hero will fail their quest and lose your weapon...but if they succeed, you’ll get your weapon back, get paid, and earn a returning customer. With the dreaded Evil Lord’s return looking nigh, it wouldn’t hurt to have more well-equipped heroes running around, either.
Follow your customers’ adventures on the “Grindcast,” a special feed built into each weapon that sends every encounter, discovery, and conversation it hears back to you!