Severed
Throughout your eerie adventure, you’ll be confronted by all sorts of terrifying and monstrous creatures. By swiping on the Touch Screen, you can swing your sword in different directions – slash away at the ghoulish monsters to inflict damage, or parry their attacks in defence. Use long swiping motions to deal more damage, and strike at precise angles to devastate weak spots in enemy armour.