Pyramids 2
The Pyramid master is back! Enjoy Gaming gives you 54 new levels and three new pyramid worlds. Discover newly improved and varied gameplay, new features, and a built-in Editor to create your own levels to play and share with other players. Masses of gameplay, masses of fun!
The creation of new styles of levels with more varied contents has made Pyramids 2 a far more testing game, with even more variety than the original Pyramids.