Lord of Magna: Maiden Heaven
"When our cherished guests finally arrive, think of them as nothing less than family."
Unfortunately, the inn has not yet had even a single guest since its foundation, leaving Luchs no choice but to excavate and sell crystals — the island’s most valuable fuel source — in order to make ends meet. It is during one such routine excavation that he happens upon a beautiful maiden encased inside a massive crystal, and her abrupt awakening triggers a series of unexpected events that include foul fiends, astonishing abilities, and miraculous mysteries...