Legna Tactica
In the lands of Feyzum, where the Kingdom of Legna is drawn into the chaos of battle against the Empire of Izmoot, Leck and his friends Miana and Astar are engaged in field training as trainee soldiers. Suddenly, it is decided that they will accompany the Hero of the Kingdom of Legna, General Varrius, and the Azure Hawk Brigade which he leads, on a mission to suppress the bandits. However, they know nothing of the inescapable destiny that awaits them...
Legna Tactica is a full-scale strategy RPG with an orthodox system where players can choose party members to join turn-based tactical battles on an isometric grid.