Epic Word Search Holiday Special
Epic Word Search puzzles are huge – and they’re back in this brand new collection of seasonal puzzles!
Each epic puzzle contains over 1,500 words, hidden in a grid that's much too large to fit on screen! It takes many hours of gameplay to solve each one. Scroll with the +Control Pad or Circle Pad, then touch with the stylus to highlight words. Switch between puzzles at any time and share your progress with other players using StreetPass.