Crazy Kangaroo
A ground-breaking, super-addictive and unbelievably cute platform game from Gamelion that delivers pure awesomeness!
Meet Barney, a cute kangaroo who was caught by evil poachers but luckily fell out of the aeroplane and now has to make his way home.
By helping him, you two should hop along together just fine! With handcrafted graphics, intuitive motion controls and Circle Pad controls, Crazy Kangaroo is simply perfect.