Castlevania: Harmony of Dissonance
It has been 50 years since Simon Belmont saved the land from the curse of Dracula. Now, Simon's descendant Juste must venture into the count’s castle once more, to solve the mystery of a friend’s disappearance.
Castlevania: Harmony of Dissonance introduced the attack system Spell Fusion – combining spells and sub-weapons to create new attacks – and brought deeper RPG elements like levelling-up your character.
Of course, Juste wouldn’t be without his trusty Vampire Killer. Wield your whip as you explore the labyrinthine castle, and seek out the truth that lurks in the shadows.