Portal Proficiency
Return to the Aperture Science Enrichment Center and experience a brand-new challenge.
Create insane constructions and decide where to place portals to show if you really are proficient in working with Portals.
Only the bravest and smartest participants will succeed and receive the Golden Condolence Letter.