OTORII / KORG gadget for Nintendo Switch additional gadget
We are proud to announce our collaboration with Sega. Concentrating on arcade games that achieved popularity in the 80s, such as Out Run and After Burner, drumming sounds and sound effects have been newly sampled from original equipment. This nostalgic design, inspired by the Mega Drive and with a 16-bit logo, is a distinctive rhythm sound generator gadget.