Mystical Mixing: Arcane ingredients
Discover five mysterious elements that will allow you to create a Mixie with new special features and colors. No alchemy lab is complete without these ingredients!
With this DLC, you'll also receive 15 speedup potions to help your Mixies explore the island and find treasures even faster.