Minigolf Adventure: Cherry Blossom Valley
Get ready to be enchanted by the magic of Minigolf Adventure’s brand-new world: Cherry Blossom Valley. This addon pack contains a handcrafted oriental series of levels full of beauty and tranquility. Relaxing and enjoying a few rounds of mini golf on your own or with your friends has reached new heights.
Cherry Blossom Valley adds 50 all-new levels filled with stunningly vibrant visuals inspired by eastern culture and mythology. Each level will transport you to a sakura-filled landscape enriched with pagodas, torii gates, and more. The carefully crafted scenery has been painted with vibrant colors to brighten up your day and inject positive energy into every putt. You’ll also be able to further customize your mini golf experience with 5 new balls.