Drowning in Your Kiss: Mamoru
A week of kisses! Can you bear a week of his kisses getting sweeter and sweeter by the day? Where will he kiss you next?! Monday: Waking Kiss. Tuesday: Welcome Kiss. Wednesday: Kitten Kisses. Can you make it to Sunday?!