Breakfast Bar Tycoon DLC#4 - Endless Mode
Step back into the fast-paced world of Breakfast Bar Tycoon with Endless Mode, where it's you against the ticking of the clock! Every moment is an opportunity to excel and every breakfast dish a chance to shine.
Choose from 5, 10, or 15-minute challenges to flaunt your mastery over the morning rush. It's a sprint to compile the ultimate high score!