Arcaea x Lanota
The relentless flow of time intertwines the worlds of Arcaea and the emotional music game 'Lanota'. Travel with Hikari and Lanota's 'Fisica' through seven powerful songs from Lanota as well as the original collaboration song 'Quon'!